Regulamin usługi Dzieci w Plus

(obowiązuje użytkowników, którzy włączyli usługę w dniu 01.05.2025 lub później)

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady świadczenia usługi cyklicznej Dzieci w Plus (dalej: „Usługa”), w ramach której możliwe jest zdalne monitorowanie i kontrolowanie sposobu korzystania z internetu przez dziecko w ramach Serwisu, w tym usług świadczonych za pośrednictwem Aplikacji oraz Strony. Dostawcą Usługi oraz aplikacji niezbędnych do korystania z Usługi jest SafeKiddo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą i adresem w Warszawie przy ul. Różanej 36/188, 02-569 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0001111062 (NIP 701-04-49-679) (dalej: „Dostawca” lub „SafeKiddo”). Usługa powstała we współpracy ze spółka pod firmą Polkomtel Sp. z o. o., z siedzibą i adresem w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 4, 02-673 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000419430, posiadająca numer identyfikacji podatkowej (NIP) 527-10-37-727 (dalej: „Polkomtel”). Polkomtel odpowiada za realizację płatności za dostęp do Usługi za pośrednictwem Usługi Dostępowej.

2. Z Usługi mogą skorzystać osoby, które:

  1. posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz są konsumentami (konsument rozumiany jako osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z definicją zawartą w art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93)) oraz
  2. są ustawowymi przedstawicielami dziecka: rodzicami lub opiekunami, albo pozostają w relacji z osobą pełnoletnią, która wyraziła zgodę na monitorowanie i kontrolowanie jej Urządzenia w ramach Usługi (dalej: „Użytkownicy” lub „Rodzice”).

Definicje

  1. Aplikacja Mobilna Dzieci w Plus (Aplikacja) – to oprogramowanie przeznaczone na urządzenia mobilne z dostępem do Internetu (np. smartfony, tablety), które może być pobrane przez Użytkownika ze wskazanych przez Usługodawcę sklepów z aplikacjami, na urządzenia spełniające określone w niniejszym Regulaminie wymogi techniczne.
  2. Aplikacja instalowana na telefonie Dziecka/Osoby bliskiej – program działający na Urządzeniu Dziecka albo Osoby Bliskiej, umożliwiający przeglądanie stron internetowych w czasie określonym przez Rodzica, blokowanie dostępu do sklepów z aplikacjami oraz blokowanie aplikacji zgodnie z ustawieniami dokonanymi przez Rodzica w Profilu Dziecka/Osoby bliskiej.
  3. Aplikacja instalowana na telefonie Rodzica – program działający na Urządzeniu Rodzica, umożliwiający m.in. monitorowanie Usługi na urządzeniu Dziecka/Osoby bliskiej oraz zdalne zarządzanie Usługą.
  4. Dziecko/Osoba bliska – osoba, która nie ukończyła 18. roku życia, której rodzicem lub opiekunem prawnym jest Rodzic, albo osoba pełnoletnia, która wyraziła uprzednią zgodę na monitorowanie i kontrolowanie swojego Urządzenia przez Użytkownika w ramach Usługi.
  5. Konto Użytkownika – indywidualne konto Użytkownika zakładane po dokonaniu jednorazowej rejestracji w Serwisie, dostępne po podaniu loginu i hasła. Służy do korystania z Usługi, dostępne za pośrednictwem Serwisu, Aplikacji instalowanej na telefonie Dziecka/Osoby Bliskiej lub Aplikacji instalowanej na telefonie Rodzica.
  6. Mobilna Sieć Plusa – ruchoma publiczna sieć telekomunikacyjna obsługiwana przez Polkomtel.
  7. Okres Promocyjnego Dostępu/Okres Próbny – okres miesiąca rozpoczynający się w dniu rejestracji Konta Użytkownika. W ramach Okresu Promocyjnego Dostępu korzystanie z Usługi jest bezpłatne.
  8. Okres Rozliczeniowy – wynoszący jeden miesiąc w odniesieniu do usługi Dzieci w Plus.
  9. Profil Dziecka/Osoby bliskiej – profil osoby niepełnoletniej utworzony i zarejestrowany przez Użytkownika w obrębie Konta Użytkownika, który zawiera indywidualne ustawienia Usługi wybrane przez Użytkownika.
  10. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług w ramach Serwisu.
  11. Serwis – serwis internetowy, na który składają się współpracujące ze sobą elementy: Strona i Aplikacja, umożliwiające korystanie z Usług oferowanych i świadczonych drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem przez Usługodawcę.
  12. Strona – strona internetowa dostępna pod adresem https://www.dzieciwplus.pl, https://dzieciwplus.pl oraz https://moje.dzieciwplus.pl, umożliwiająca korystanie z Usługi.
  13. Urządzenie Dziecka/Osoby Bliskiej – urządzenie mobilne z dostępem do internetu (smartfon lub tablet), na którym zainstalowana jest Aplikacja Dziecka. Urządzenie dziecka przypisane jest do Profilu Dziecka widocznego na Koncie Użytkownika.
  14. Urządzenie Rodzica – urządzenie mobilne z dostępem do internetu (smartfon lub tablet), na którym zainstalowana jest Aplikacja Rodzica, przypisane do Konta Użytkownika.

Informacje o Usłudze

  1. Usługa działa wyłącznie na terytorium Polski.
  2. Usługa dostępna jest, kiedy Dziecko/Osoba bliska łączy się z Internetem, korzysta z oprogramowania, takiego jak przeglądarki czy aplikacje. Zastosowane przez Dziecko/Osobę bliską opcje lub ustawienia oprogramowania mogą spowodować, że połączy się z Internetem przy użyciu szyfrowanych serwerów pośredniczących (np. serwerów proxy czy usług szyfrujących ruch DNS), prywatnych wirtualnych sieci VPN lub innych rozwiązań, które ukrywają przed firmą SafeKiddo (i Usługą) strony internetowe, z którymi Użytkownik się łączy.

    W takiej sytuacji Dostawca nie będzie mieć możliwości technicznych zablokowania stron, które zostały objęte ustawieniami dostępu w Usłudze – aż do momentu, gdy Użytkownik przestanie korzystać z opcji lub ustawień oprogramowania, które ukrywają strony internetowe.

  3. Pierwszy miesiąc od aktywacji stanowi Okres Promocyjny Dostępu, za który nie pobiera się opłat. Z Okresu promocyjnego każdy Użytkownik (definiowany za pośrednictwem danego numeru telefonu) będzie mógł skorzystać́tylko raz. Brak zlecenia wyłączenia Usługi lub usunięcia Konta Użytkownika przez Użytkownika w sposób opisany w pkt 56 i 57 w czasie biegu Okresu Promocyjnego Dostępu oznacza automatyczne przejście Usługi w opcje płatną, odnawialną w miesięcznych okresach rozliczeniowych. W przypadku braku wyłączenia Usługi przed upływem Okresu Promocyjnego Dostępu Usługa przekształci się w opcję płatną Użytkownik zostanie poinformowany za pomocą darmowej wiadomości SMS wysłanej pod numer telefonu Użytkownika podany podczas rejestracji Konta Użytkownika.
  4. Abonenci oferty Polkomtel na kartę mogą rozpocząć korzystanie z Usługi albo kontynuować korzystanie z Usługi po jej automatycznym przedłużeniu, jeśli posiadają środki w wysokości pozwalającej na pokrycie opłaty za Usługę przed rozpoczęciem danego Okresu Rozliczeniowego.
  5. Za pobranie Aplikacji Dziecka/Osoby bliskiej oraz Aplikacji Rodzica oraz dalsze z nich korzystanie naliczane są opłaty za transmisję danych GPRS zgodnie z obowiązującym Użytkownika cennikiem usług telekomunikacyjnych, cennikiem usług w roamingu dla Klientów indywidualnych usług na abonament lub dla Klientów indywidualnych usług na kartę, w zależności od tego, z jakiej oferty korzysta Użytkownik.
  6. Informacje o nowych wersjach Aplikacji instalowanej na telefonie Dziecka/Osoby bliskiej i Aplikacji instalowanej na telefonie Rodzica oraz szczegóły działania Aplikacji Dzieci w Plus znajdują się w Regulaminie Aplikacji oraz na stronie www.dzieciwplus.pl.
  7. Usługa świadczona jest przez czas nieoznaczony.
  8. W przypadku gdy Użytkownik zmienia warunki umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych i zawiera kolejną umowę na czas oznaczony dotyczącą tego samego numeru w Mobilnej Sieci Plus, Usługa jest w dalszym ciągu świadczona za zasadach określonych w tym Regulaminie, o ile aktywacji Usługi Użytkownik nie dokonał wcześniej przy zawarciu albo przedłużeniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w Mobilnej Sieci Plus. Jeżeli Użytkownik aktywował Usługę przy zawarciu albo przedłużeniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w Mobilnej Sieci Plus, to Usługa nie będzie świadczona.

Techniczne wymagania związane z rejestracją i korzystaniem z Usługi

  1. Korzystanie z Usługi w ramach Serwisu za pośrednictwem stacjonarnych i mobilnych Urządzeń Końcowych wymaga:
    1. dostępu do Internetu ‒ zalecana prędkość co najmniej 1 Mb/s oraz
    2. przeglądarki internetowej Google Chrome (minimum w wersji 100), Mozilla Firefox (minimum w wersji 100), Microsoft Edge (minimum w wersji 100) lub Safari (minimum w wersji 15.1) zainstalowanej na kompatybilnych z nimi, wspieranych przez producenta przeglądarki systemach operacyjnych. Korzystanie z Usługi za pośrednictwem Aplikacji wymaga:
    3. Dostępu do Internetu ‒ zalecana prędkość co najmniej 1 Mb/s.
    4. Urządzenia mobilnego z systemem operacyjnym Android minimum w wersji 11.0 lub iOS minimum w wersji 14.0.
    5. pobrania Aplikacji o nazwie „Dzieci w Plus” z konta SafeKiddo Sp. z o.o. na platformie dystrybucji aplikacji wskazanej w Serwisie.
  2. SafeKiddo jako dostawca Usługi, zobowiązuje się do jej utrzymania i aktualizacji tylko i wyłącznie w zakresie zapewnienia jej funkcjonowania zgodnie z niniejszym Regulaminem.

    Żeby Użytkownik mógł korzystać z Usługi za pomocą aplikacji, powinien ją aktualizować. Jeśli aktualizacje będą wymagane do poprawnego działania usługi, Użytkownik zostanie o tym powiadomiony – a aktualizacja będzie mu udostępniona. Jeśli Użytkownik nie zainstaluje takich aktualizacji w rozsądnym terminie, może to sprawić, że aplikacja przestanie działać.

  3. Dostawca dołoży należytych starań, aby Usługa działała prawidłowo. Jakkolwiek, pewne trudności techniczne lub naprawy mogą od czasu do czasu skutkować tymczasowymi przerwami. Dostawca zastrzega sobie prawo do okresowego, a także możliwego w każdym czasie, modyfikowania lub wstrzymania, czasowo lub na stałe, funkcji i elementów Usługi, za uprzedzeniem lub bez uprzedzenia, bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Użytkownika za przerwy, modyfikacje lub wstrzymanie działania Usługi, lub jakiejkolwiek jej funkcji, lub elementu, w zakresie dopuszczalnym przez właściwe prawo. Rozumiesz i zgadzasz się, że Usługodawca nie ma żadnego obowiązku utrzymywania, wspierania, rozszerzenia lub aktualizowania Usługi, jak i udostępnienia wszystkich lub konkretnych treści w Usłudze.

Rejestracja w Usłudze

  1. Przed rozpoczęciem korystania z Usługi Użytkownik zobowiązany jest dokonać rejestracji Konta Użytkownika oraz zaakceptować treść niniejszego Regulaminu.
  2. Rejestracja jest możliwa na jeden z poniższych sposobów:
    1. poprzez założenie Konta Użytkownika za pośrednictwem Strony zgodnie z pojawiającymi się na ekranie instrukcjami;
    2. poprzez założenie Konta Użytkownika za pomocą Aplikacji instalowanej na telefonie Dziecka/Osoby bliskiej lub Aplikacji instalowanej na telefonie Rodzica zgodnie z pojawiającymi się na ekranie instrukcjami;
  3. W przypadku rejestracji w sposób opisany w pkt 29 powyżej:
    1. Użytkownik wskazuje swój numer telefonu w Mobilnej Sieci Plusa, pod który zostanie wysłany SMS z jednorazowym kodem autoryzacyjnym oraz potwierdza numer telefonu, podając go Aplikacji instalowanej na telefonie Dziecka lub w Aplikacji instalowanej na telefonie Rodzica, lub w Serwisie WWW; Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z „Informacjami dla konsumenta” przed zawarciem umowy;
    2. udziela zgody dotyczącej warunków Regulaminu;
    3. po zapoznaniu się z podsumowaniem transakcji Użytkownik powinien kliknąć w przycisk „Zamawiam”; zaznaczenie przycisku „Zamawiam” oznacza zawarcie umowy o świadczenie przez SafeKidddo Usługi na rzecz Użytkownika, z tym że koszty połączenia urządzenia końcowego, za pośrednictwem którego Użytkownik będzie korzystał ze strony WWW Serwisu lub Aplikacji Dziecka/Osoby bliskiej celem aktywacji Usługi, z siecią Internet obciążają Użytkownika, zgodnie z obowiązującym go cennikiem usług telekomunikacyjnych.
  4. Usługa zostanie włączona w ciągu 24 godzin od momentu zamówienia, co zostanie potwierdzone SMS-em wysłanym na numer telefonu podany w procesie rejestracji.
  5. Zakończenie procesu rejestracji w Usłudze jest jednoznaczne z rozpoczęciem miesięcznego Okresu Promocyjnego Dostępu. W przypadku braku wyłączenia Usługi w czasie trwania Okresu Promocyjnego Dostępu Usługa przekształci się w cykliczną opcję płatną.
  6. W wyniku rejestracji zostanie stworzone Konto Użytkownika przypisane do podanego przez Użytkownika numeru telefonu.
  7. Po rejestracji Konta Użytkownika w sposób opisany w pkt 29 powyżej należy skonfigurować Profil Dziecka/Osoby bliskiej zgodnie z pojawiającymi się na ekranie instrukcjami;
  8. W przypadku zarejestrowania Konta Użytkownika za pośrednictwem Serwisu, po instalacji Aplikacji na telefonie Dziecka na Urządzeniu Dziecka/Osoby bliskiej należy wpisać login i PIN Użytkownika, aby nastąpiło powiązanie tego urządzenia z Kontem Użytkownika, oraz wskazać Profil Dziecka/Osoby bliskiej, do którego ma zostać przypisane dane urządzenie.
  9. Po instalacji Aplikacji na telefonie Rodzica należy wpisać login i PIN Użytkownika, aby powiązać to urządzenie z Kontem Użytkownika.

Zasady korzystania z Usługi

  1. Aby Usługa działała poprawnie, muszą Państwo spełnić wymogi techniczne określone w pkt 25 i następnych niniejszego Regulaminu.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do:
    1. uzyskania zgody Osoby Bliskiej w przypadku korystania z Usługi w odniesieniu do urządzenia posiadanego przez osobę inną niż Dziecko;
    2. korzystania z Usługi w sposób niezakłócający jej funkcjonowania;
    3. podawania danych zgodnych z prawdą oraz nienaruszających praw osób trzecich;
    4. aktualizacji danych podanych w formularzu rejestracyjnym;
    5. zachowania w tajemnicy hasła i PIN-u oraz nieudostępniania ich osobom trzecim;
    6. niedostarczania treści o charakterze bezprawnym;
    7. niedopuszczania się działań zmierzających do naruszenia bezpieczeństwa danych przetwarzanych w Serwisie, niepodejmowania nieuprawnionych prób dostępu do Serwisu oraz niedokonywania innych czynności mających na celu zakłócenie prawidłowego działania Serwisu;
    8. korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem, tj. do kontroli i monitorowania sposobu korystania z internetu przez Dziecko/ Osobę Bliską, która uprzednio wyraziła na to zgodę, lub przez Dziecko pozostające pod jego władzą rodzicielską lub opieką;
    9. przestrzegania przepisów prawa.
  3. W przypadku stwierdzenia, że Użytkownik korzysta z Usługi w sposób niezgodny z Regulaminem, a w szczególności nie przestrzega zasad korystania z Usługi opisanych w pkt 38, Dostawca może zablokować Konto Użytkownika Usługi lub ograniczyć możliwość korystania z Serwisu. Informacja o zablokowaniu Konta Użytkownika lub ograniczeniu możliwości korystania z Serwisu zostanie przesłana na numer wskazany przez Uczestnika w procesie rejestracji.
  4. W przypadku powierzenia Urządzenia Dziecka/Osoby bliskiej do korystania osobie pozostającej pod jego władzą rodzicielską/opieką Użytkownik ponosi odpowiedzialność z tytułu korystania z Urządzenia przez tę osobę oraz sprawuje kontrolę i nadzór nad korystaniem przez nią z Urządzenia, w szczególności polegające na tym, że nie przekaże Urządzenia innej osobie niż Dziecko/Osoba bliska oraz nie będzie używała tego Urządzenia do czynności niezgodnych z prawem.
  5. Użytkownik oświadcza i gwarantuje, że jest uprawniony do przekazywania Dostawcy do przetwarzania na potrzeby realizacji Usługi danych gromadzonych w toku świadczenia Usługi, w tym listy stron internetowych przeglądanych na pomocą Urządzenia Dziecka/Osoby blis kiej oraz aplikacji mobilnych używanych na Urządzeniu Dziecka/Osoby bliskiej, a także dat i czasu dostępu do tych stron internetowych i aplikacji. Użytkownik oświadcza, że posiada stosowną zgodę Osoby Bliskiej, której dane osobowe oraz inne dotyczące ich informacje przekazuje do przetwarzania, a także że powyższe działania nie naruszają żadnych przepisów praw a oraz nie naruszają dóbr osobistych osób trzecich, i zobowiązuje się, w przypadku jakichkolwiek roszczeń osób trzecich w powyższym zakresie, do zwolnienia SafeKiddo z wszelkiej odpowiedzialności.
  6. Użytkownik oświadcza i zobowiązuje się, że do danych, o których mowa w pkt 41 powyżej, udostępnionych przez Dostawcę Użytkownikowi w ramach Usługi, będzie miał dostęp wyłącznie Użytkownik.
  7. Użytkownik zobowiązuje się, że będzie korzystać z Usługi wyłącznie w ramach realizacji jego władzy rodzicielskiej lub opieki sprawowanej nad osobą małoletnią, tj. wykonywania pieczy nad tą osobą, albo na podstawie wyraźnej uprzedniej zgody w przypadku korystania z Usługi w odniesieniu do Osoby Bliskiej z poszanowaniem godności i praw Dziecka lub Osoby Bliskiej oraz z wyłączeniem takich działań, które naruszałyby w jakikolwiek sposób prawa osób trzecich.
  8. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność związaną z ujawnieniem innym osobom swojego loginu i hasła. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o każdym przypadku ujawnienia loginu lub hasła osobie trzeciej.

Ceny i płatności

  1. Opłata za subskrypcję jest pobierana z góry poprzez Usługę Dostępową w Plus. Aby dokonać płatności za pośrednictwem Usługi Dostępowej, Użytkownik musi wyrazić zgodę na korystanie z usługi Kupuj z Plus oraz ustawić odpowiedni limit kwotowy. Szczegóły dotyczące wyrażania zgody i zarządzania limitem dostępne są na stronie www.plus.pl/kupujzplus.
  2. Jeżeli Użytkownik nie dezaktywuje Usługi w sposób określony w pkt 56, przed upływem miesięcznego Okresu Promocyjnego Dostępu (liczonego od dnia pierwszej aktywacji Usługi), Usługa przekształci się automatycznie w cykliczną opcję płatną bezpośrednio po upływie tego okresu. Płatna opcja Usługi będzie odnawiana automatycznie w 1-miesięcznych okresach rozliczeniowych następujących bezpośrednio po sobie. Miesięczny Okres Próbny kończy się po miesiącu od jego rozpoczęcia (i o tej samej godzinie), natomiast okres rozliczeniowy kończy się po 1 miesiącu od jego rozpoczęcia (i o tej godzinie).
  3. Przejście Usługi w cykliczną opcję płatną oznacza, że Użytkownik na początku każdego rozpoczętego Okresu Rozliczeniowego będzie obciążany opłatą w wysokości 12,00 zł brutto co w przypadku korystania aż do momentu dezaktywacji Usługi. Na potwierdzenie przejścia Usługi w opcję płatną Użytkownik otrzyma od Polkomtel bezpłatnego SMS-a pod numer telefonu, który podał w procesie rejestracji w Usłudze. Niemożność dostarczenia wiadomości SMS nie powoduje niemożności naliczenia opłaty.
  4. Każde naliczenie opłaty za usługę skutkuje wysłaniem powiadomienia SMS do Użytkownika.
  5. Z Okresu Promocyjnego Dostępu każdy z Użytkowników (definiowany za pośrednictwem danego numeru telefonu) będzie mógł skorzystać tylko raz. Tym samym w przypadku rezygnacji (nawet przed upływem Okresu Promocyjnego Dostępu) Użytkownika z dostępu do Usługi (w tym spowodowanej zmianą metody płatności), po ponownej aktywacji dostępu do Usługi, Użytkownik (definiowany za pośrednictwem danego numeru telefonu) od razu rozpocznie pierwszy Okres Rozliczeniowy w ramach Płatnej Subskrypcji, za który zostanie pobrana opłata wskazana w pkt 47 powyżej.
  6. Warunkiem otrzymania potwierdzenia w postaci wiadomości SMS, o których mowa w pkt 47 powyżej, jest posiadanie włączonego telefonu i pozostawanie Użytkownika w zasięgu Mobilnej Sieci Plusa (a w przypadku Użytkowników korzystających z usługi roamingu międzynarodowego – w ramach innej sieci, w której zasięgu Użytkownik pozostaje w momencie korystania z usługi roamingu międzynarodowego), z zastrzeżeniem pkt 53 w czasie przewidzianym dla momentu wysyłki wskazanego powyżej SMS-a. W przypadku niespełnienia powyższych przesłanek Polkomtel niezwłocznie podejmie próbę ponownego dostarczenia wskazanych SMS-ów.
  7. Abonenci oferty Polkomtel na kartę mogą rozpocząć korzystanie z Usługi albo kontynuować korzystanie z Usługi po jej automatycznym przedłużeniu, jeśli posiadają środki w wysokości pozwalającej na pokrycie opłaty za Usługę przed rozpoczęciem danego okresu rozliczeniowego.
  8. Brak możliwości naliczenia opłaty za Usługę na koniec trwającego okresu rozliczeniowego powoduje zawieszenie Usługi i brak jej automatycznego przedłużenia na kolejny okres rozliczeniowy. O zawieszeniu Usługi Użytkownik zostaje poinformowany bezpłatnym SMS-em. W ciągu 30 dni od zawieszenia Usługi Polkomtel podejmie próby naliczenia opłaty za Usługę. Brak możliwości naliczenia opłaty za Usługę na koniec tego terminu spowoduje wyłączenie Usługi. W przypadku naliczenia opłaty za Usługę, Dostawca odwiesi Usługę, o czym Użytkownik zostanie poinformowany SMS-em.
  9. Koszty połączenia urządzenia końcowego, za pośrednictwem, którego Użytkownik będzie korzystał z Usługi w ramach Serwisu czy za pomocą Aplikacji, z siecią Internet obciążają Użytkownika stosownie do treści umowy łączącej go z jego dostawcą usług telekomunikacyjnych. W przypadku korystania z Usługi w ramach Serwisu czy Aplikacji za pośrednictwem połączenia z siecią bezprzewodową Wi-Fi transmisja danych będąca wynikiem korystania z Serwisu lub odpowiednio, Aplikacji za pośrednictwem połączenia z daną siecią Wi-Fi odbywa się na zasadach określonych w regulaminie (umowa z dostawcą internetowych) korystania z bezprzewodowej sieci Wi-Fi, z którą będzie się łączył Użytkownik w momencie korystania z Serwisu lub odpowiednio Aplikacji.
  10. W przypadku Użytkowników korzystających z Usługi (w ramach Serwisu lub odpowiednio, w ramach Aplikacji) w ramach usługi roamingu międzynarodowego wysokość opłat ponoszonych w związku z korystaniem z Usługi jest zgodna z cennikiem usług telekomunikacyjnych dostępu do Internetu (transmisji danych) sieci, w której zasięgu Użytkownik będzie pozostawał w momencie korystania z usługi roamingu międzynarodowego.

Aktywacja Usługi

  1. Aktywacja Usługi odbywa się poprzez rejestrację Konta Użytkownika Usługi zgodnie z pkt 29-36.

Wyłączenie Usługi oraz usuwanie Konta Użytkownika

  1. Konto Użytkownika może zostać usunięte w każdym momencie. Usunięcie Konta Użytkownika powoduje jednocześnie wyłączenie Usługi. Aby usunąć konto, należy po zalogowaniu do Serwisu wybrać opcję „Ustawienia konta” > „Usuń konto”.
  2. Usunięcie Konta Użytkownika Usługi lub wyłączenie Usługi wiąże się z automatycznym wyłączeniem Aplikacji instalowanej na telefonie Dziecka/Osoby bliskiej, jeśli Urządzenie Dziecka połączone jest z siecią Internet. Automatyczne wyłączenie Aplikacji instalowanej na telefonie Dziecka /Osoby bliskiej będzie miało miejsce w ciągu 24 godzin od wyłączenia Usługi lub usunięcia Konta Użytkownika.

Ochrona danych osobowych i pliki cookies

  1. Użytkownik powinien poinformować osobę, na której urządzeniu mobilnym zainstalował Aplikację, o tym, że dokonał instalacji tej aplikacji oraz o tym, jakie ma ona funkcjonalności. w szczególności, Użytkownik powinien poinformować taką osobę o tym, że Użytkownik będzie otrzymywał informacje o tym, jakie strony internetowe ogląda ta osoba oraz z jakich aplikacji mobilnych korzysta.
  2. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

Zasady odpowiedzialności

  1. Są Państwo zobowiązani współdziałać z nami, aby ustalić, czy przyczyną nieprawidłowego działania Usługi jest Państwa środowisko cyfrowe, jeśli nie spełnia wymogów technicznych wskazanych w Regulaminie.
  2. Dostawca rozpatrzy reklamację oraz powiadomi Państwa o jej rozstrzygnięciu pisemnie, listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji, lub drogą mailową (w przypadku reklamacji przesłanych drogą mailową) na adres e-mail podany w reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
  3. Jeśli Usługa nie działa zgodnie z Umową, mogą Państwo żądać przywrócenia jej prawidłowego działania. Powinniśmy to zrobić w rozsądnym czasie od otrzymania Państwa żądania, w sposób, który nie narazi Państwa na koszty lub nadmierne niedogodności.
  4. Dopiero jeśli nam się to nie uda, przysługiwać będzie Państwu prawo obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy. Dotyczy to w szczególności sytuacji, w których:
    • a) powiadomimy Państwa o tym, że nie przywrócimy działania w wymagany sposób, lub będzie to wyraźnie wynikało z okoliczności sprawy,
    • b) przywrócenie prawidłowego działania okaże się niemożliwe lub nadmiernie kosztowne,
    • c) Usługa nadal nie będzie działać prawidłowo, mimo że próbowaliśmy przywrócić jej działanie.
  5. Nie będą mogli Państwo odstąpić od Umowy, jeśli wykażemy, że brak zgodności Usługi z Umową nie był istotny.
  6. Jeśli niezgodność Usługi z Umową będzie istotna, to już w chwili, gdy będą Państwo zgłaszać nam swoje pierwsze żądanie, będą mogli Państwo wybrać przywrócenie działania Usługi, obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy.
  7. Jeśli odstąpią Państwo od Umowy o Usługę, nie będziemy naliczać opłat za okres, w którym Usługa nie działała prawidłowo.
  8. Nieprawidłowości związane z działaniem Usługi mogą Państwo zgłaszać w trakcie trwania Umowy, pod adresem e-mail: pomoc@dzieciwplus.pl lub dzwoniąc pod numer 22 391 55 85 (koszt jak za zwykłe połączenie z numerem stacjonarnym).
  9. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby, która ją wnosi, dokładny adres korespondencyjny (lub adres e-mail), numer telefonu, przy użyciu którego korystali Państwo z Usługi, jak również opis i powód reklamacji.
  10. Reklamację rozpatrzymy oraz powiadomimy Państwa o jej rozstrzygnięciu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
  11. Uprawnienia, które opisujemy w tej sekcji/powyżej, nie ograniczają Państwa możliwości:
    • a) składania reklamacji, które dotyczą świadczonych przez nas usług telekomunikacyjnych,
    • b) dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych, jeśli taka możliwość wynika z przepisów prawa.

    Mają Państwo możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z zasadami określonymi na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

  12. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby wnoszącej reklamację, dokładny adres korespondencyjny (lub adres e-mail), numer telefonu, przy użyciu którego korystali Państwo z Usługi, jak również opis i powód reklamacji.

Zaprzestanie świadczenia Usługi

  1. Możemy zaprzestać świadczenia Usługi z ważnych powodów, za które uznajemy za:
    1. uchylenie, zmianę lub wprowadzenie nowych przepisów prawa lub wydanie decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych wpływających na prowadzoną przez nas działalność, w tym świadczenie Usługi,
  2. ważne względy organizacyjne lub technologiczne, wpływające na warunki świadczonej Usługi, w szczególności, jeśli zaprzestanie świadczenia jest uzasadnione:
    • a) zmianą przez podmiot trzeci zasad świadczenia usługi, która jest przez ten podmiot dostarczana, zakończeniem albo zmianą warunków umowy wiążącej nas z podmiotami trzecimi, które mają istotny wpływ na naszą Usługę,
    • b) wzrostem obciążeń publicznoprawnych, w szczególności wzrostem stawek podatków i opłat, nałożeniem nowych podatków lub zmianą sposobu ich naliczania,
  3. Informację o tym, że zaprzestaniemy świadczyć Usługę, opublikujemy na naszej stronie internetowej http://www.dzieciwplus.pl/ z wyprzedzeniem co najmniej 30 dni, chyba że przepisy powszechnie obowiązującego prawa (orzeczenie lub decyzja), które powodują odwołanie Usługi, wskazywać będą inny termin.
  4. Możemy wypowiedzieć Umowę:
    1. nie wcześniej niż ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego rozpoczynającego się po dniu doręczenia Państwu wypowiedzenia – jeśli zaprzestaniemy świadczenia Usługi,
    2. natychmiast – w przypadku siły wyższej lub niezależnych od nas wydarzeń nadzwyczajnych lub zaistniałych warunków technicznych, które uniemożliwiają lub istotnie utrudniają świadczenie Usługi,
    3. natychmiast – po wcześniejszym wysłaniu do Państwa wezwania do zaprzestania naruszeń, jeśli stwierdzimy nieprzestrzeganie przez Państwa przepisów prawa lub postanowień Regulaminu,
    4. nie wcześniej niż ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego rozpoczynającego się po dniu doręczenia Państwu wypowiedzenia – jeśli Usługa na dotychczasowych warunkach nie jest już dostępna w naszej ofercie.
  5. Możemy zmienić warunki umowne, jeżeli:
    1. taka konieczność wynika z przyczyn od nas niezależnych, w tym siły wyższej, zmiany przepisów prawa, zmiany interpretacji przepisów przez urzędy, decyzji administracyjnych, prawomocnych orzeczeń sądowych, zakończenia albo zmiany warunków umowy wiążącej nas z podmiotami trzecimi,
    2. wprowadzamy nowe usługi, nowe funkcjonalności usług lub udogodnienia, rozszerzamy dostępność usług na kolejne kategorie klientów Polkomtel, rozszerzamy zawartość usług, podnosimy jakość, wprowadzamy nowe sposoby zawierania umów, kanały sprzedaży lub obsługi,
    3. jest to uzasadnione:
      • a) zmianą przez podmiot trzeci zasad świadczenia usługi, która jest przez ten podmiot dostarczana, zakończeniem albo zmianą warunków umowy wiążącej nas z podmiotami trzecimi, które mają wpływ na naszą Usługę,
      • b) wzrostem obciążeń publicznoprawnych, w szczególności wzrostem stawek podatków i opłat, nałożeniem nowych podatków lub zmianą sposobu ich naliczania.
  6. Jeśli zmienimy warunki Usługi, mogą Państwo wypowiedzieć Umowę o świadczenie Usługi bez zachowania terminu wypowiedzenia. Będą Państwo mieli na to 30 dni od dnia, w którym zmiana wejdzie w życie.
  7. O zakresie i terminie zmiany, a także o prawie wypowiedzenia Umowy, poinformujemy Państwa z odpowiednim wyprzedzeniem.

Postanowienia końcowe

W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa.

Regulamin dostępny jest na stronie http://www.dzieciwplus.pl/.